vrijdag 3 oktober 2014

Unfinished Business

Ik heb al in geen tijden meer gescrapt of zelfs maar een kaartje gemaakt. Mijn scrapspullen lagen te verstoffen en ik had mijn blog al leeggehaald. Geen zin, geen inspiratie, geen tijd, geen energie. Nu ik hier thuis alles weer een beetje op regel heb en weer wat tijd en energie voor mijzelf overhoud, krijg ik weer zin om lekker te scrappen.
Eerst maar eens mijn spullen uitgezocht en mijn scraphoekje opgeruimd (ik heb geen scrapkamer maar een hoekje op zolder waar ik lekker mijn gang kan gaan en alle troep kan laten liggen)

Tijdens het opruimen kwam ik een kist tegen waar dit in lag...

...allemaal boekjes en albums die bijna af, half af of nog lang niet af zijn.
Ik heb er eentje tussen uit gevist en ben aan de slag gegaan (aan de foto's kon ik zien dat het er al 3 jaar zo bij lag).
Gisteravond had ik lekkere plakkerige lijmhanden en bruine vingers van de inkt, heerlijk!

Geen opmerkingen: